Ve Francii se v roce 1970 objevil na filmovém plátně snímek „Roztržitý“ s Pierrem Richardem v hlavní roli. Zaznamenal obrovský úspěch nejen pro herecké umění hlavního protagonisty, nýbrž jako zamyšlení nad ústřední myšlenkou – propagace a reklamy.
S reklamou je to jako se vším v životě, je-li něčeho příliš, co vybočuje z ideálního středu, výsledek nebývá valný a každý extrém se nakonec musí vyrovnat opačnou polaritou. Jestliže tedy volíme reklamní propagaci v rozumné míře, vtipně laděnou, s pozitivním obsahem, má velkou šanci na úspěch.
Nejúčinnější forma zviditelnění jsou nápisy. Na čemkoli. Počínaje textilem přes hrnky, propisky, klíčenky, kšiltovky, batohy, igelitové tašky a konče karosériemi aut. Nápis zpravidla nepřehlédnete, a pokud se vás někdo zeptá na popis dotyčného předmětu, zpravidla dokážete popsat text, ale ne vždy přesně tvar předmětu a jeho barvu.
Strojní potisk
Potisk textilií se nejčastěji provádí na trička. Tričko je symbolem volnosti, svobodomyslnosti a naznačuje jednoduchý a nevázaný styl. Jeho výhodou je univerzalita a snad kromě slavnostních příležitostí s košilemi a kravatou jej můžete obléci kamkoli. Strojní potisk je rychlý, levný a trvanlivý a do puntíku splní požadovaný účel. Tím nejobtížnějším krokem je však pokaždé volba nikoli formy, ale obsahu. Zvolit takový nápis, obrázek a styl, aby zaujal a nebyl příliš vulgární, hloupý a nevhodný, není zrovna snadné.
Ruční malování
Někteří nadšenci se věnují ruční malbě, je k tomu však zapotřebí kvalitní reklamní textil betmarks.cz pro tyto účely vhodný – čepice s kšiltem, šátky, kloboučky, pláštěnky, trička, mikiny, rukavice, ručníky, ponča, kravaty a další. Většinou jednobarevné, aby malba vynikla na jednoduchém pozadí.
Ať už zvolíte jakoukoli formu, vyjádříte v ní svou jedinečnost a neopakovatelnost. Nikdo z nás nemá ve světě duplikát, dokonce ani jednovaječná dvojčata nejsou zcela identická. A právě originalita je v životě to nejkrásnější.